REKLAMACJE
- Kupujący ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi – Towar wadliwy, nie zgodny z umową.
- W przypadku ewentualnych reklamacji, zgłoszeń reklamacyjnych dokonuje się na adres e-mail: peloszczyrk@gmail.com , w temacie wpisując REKLAMACJA, bądź pisemnie, na adres :
PPHU Hurt-Detal KACPER Ewa Moskal, 43-370 Szczyrk, Ul. Olimpijska 18
Do wysyłanego zgłoszenia należy załączyć wypełniony formularz reklamacyjny . W formularzu należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, dowód zakupu paragon oraz opisać przedmiot reklamacji ,wadę towaru ,w jakich okolicznościach została stwierdzona i kiedy. Należy podać też preferowany sposób rozwiązania reklamacji. Do wydania decyzji reklamacyjne ,niezbędne jest odesłanie towaru do weryfikacji wraz z wypełnionym formularzem ,na powyższy adres.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego, w którym opisano rodzaj uszkodzeń. Dokument powinien być opatrzony podpisem i pieczątką kuriera oraz powinien zawierać czytelne informacje pozwalające na kontakt z nim. Zapis nie dotyczy Kupującego będącego Konsumentem.
- Jeśli Kupujący będący Konsumentem zauważy, w chwili odbioru przesyłki, że paczka posiada uszkodzenia, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera.
- Kupujący zobowiązany jest dostarczyć odpowiednio zabezpieczony i zapakowany reklamowany towar na adres Sklepu: PPHU Hurt-Detal KACPER Olimpijska 18, 43-370 Szczyrk.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru przez Sklep.
- Koszty nieuzasadnionej reklamacji ponosi Kupujący. Rekomendujemy wysyłkę w trybie ekonomicznym.
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo./Dotyczy zakupów dokonanych na fakturę ,przez przedsiębiorców ,a ich zakup ma charakter zawodowy i jest ściśle związany z prowadzoną działalnością./
ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT
SZYBKIE ZWROTY – Zwracam przez INPOST – paczkomat:
Możesz zwrócić swoją paczkę szybko, bezpiecznie i bez kolejek w dowolnym paczkomacie Inpost.Wystarczy wypełnić formularz przez link :
https://szybkiezwroty.pl/pelo, lub bezpośrednio wchodząc na stronę https://szybkiezwroty.pl/, następnie wybierając nazwę sklepu: Pelo i zgłaszając zwrot.
Po wypełnieniu formularza i naszej akceptacji, wygenerowany zostanie kod zwrotu dla Twojej paczki. Kod jest ważny 14 dni. Kod służy do nadania jednej przesyłki zwrotnej. Umieść kod zwrotu na paczce a wydrukowany formularz zwrotu OŚWIADCZENIE dołącz do środka.
Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie podając otrzymany kod zwrotu i wybierając odpowiedni gabaryt skrytki , dostosowany do wielkości zwracanej przesyłki.
Koszt usługi „Zwracam przez Inpost” to 13.00zł i zostanie on potrącony z wartości zwracanego towaru, więc nie musisz się martwić o uregulowanie rachunku w Inpost.
Możesz też standardowo, odesłać zwrot własnym sposobem dostawy na swój koszt.
1 . Kupujący, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znaków używania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Towar należy odesłać w stanie niezmienionym ,starannie zapakowany, za zwracany towar odpowiada kupujący. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze zwracanym towarem należy przesłać na adres sklepu: PPHU Hurt-Detal KACPER Olimpijska 18, 43-370 Szczyrk ,DOCHOWUJĄC TERMINU 14 dni od dnia otrzymania towaru lub najpierw wysłać oświadczenie elektronicznie na adres e-mail: peloszczyrk@gmail.com ,a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Kupujący otrzymuje zwrot środków za odesłany towar nie zwłocznie, do 14 dni od otrzymania oświadczenia ,mamy prawo wstrzymać się z wypłatą środków do czasu otrzymania zwrotu towaru i jego weryfikacją.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają po za niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, oraz w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania .
- Artykuły Higieniczne ze względu na higienę i ochronę zdrowia nie podlegają zwrotowi.
- Po otrzymaniu produktu, KUPUJĄCY, może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonalność. Konsument może przymierzyć towar, lecz nie może go nosić, używać. Towar należy przymierzać jeśli jest taka potrzeba na psa czystego, tak aby nie został ubrudzony, poplamiony, ośliniony, a po przymierzeniu dokładnie oczyścić z sierści czy włosów. Przymierzanie majtek przez suczkę która jest w trakcie cieczki, jest NIEDOPUSZCZALNE, ze względów higienicznych i możliwości pobrudzenia towaru.
- Zwrotowi nie podlega Rzecz wyprodukowana na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych, towar personalizowany .
- Wzór formularza odstąpienia jest dostępny tutaj: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html
- Zwrotu odpowiednio zabezpieczonego i zapakowanego towaru należy dokonać w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na adres Sklepu, o którym mowa w pkt.1.
- Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
- Sklep zwraca Kupującemu cenę towaru i koszt przesyłki od Sprzedawcy do Kupującego, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia oświadczenia odstąpienia od umowy nie wcześniej niż po otrzymaniu towaru do weryfikacji. Zwrot kosztu wysyłki następuje w wysokości najniższego oferowanego w naszym sklepie sposobu dostawy.
- Zwrot środków nastąpi przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.Dodatkowe informacje
- Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.
- Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.