INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy pelo-sklep.pl(dalej Sklep) prowadzony jest przez Ewa Moskal – P.P.H.U. Hurt Detal “Kacper” ul. Olimpijska 1843-370 Szczyrk NIP: 9371380042 który jest stroną umowy sprzedaży, właścicielem sklepu oraz administratorem danych osobowych.
  2. Kupującym jest osoba, która złożyła zamówienie zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  3. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu (dalej Regulamin). Kupujący akceptuje Regulamin zaznaczając opcję ”akceptuję warunki regulaminu”, przed złożeniem zamówienia.
  4. Sklep ma prawo do dokonywania zmian treści Regulaminu, zmieniony Regulamin będzie obowiązywał po upływie 14 dni od daty dokonania zmian.
  5. Sklep zamieści na swojej stronie internetowej informację o dokonywanej zmianie Regulaminu, z oznaczeniem tych zmian. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów, obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
  6. Wysyłki realizowane są na terenie Polski ,według dostępnych sposobów dostawy i ich cennikiem . Do każdego zamówienia sklep wystawia paragon lub na życzenie fakturę uproszczoną lub fakturę vat
  7. Realizujemy zamówienia za granicę z wysyłką, po wcześniejszych ustalaniach indywidualnych.
  8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

OFERTA SKLEPU

  1. Ceny produktów w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają wszelkie podatki, cła itp. Koszt dostawy towaru uwidoczniony jest odrębnie na stronie w dokumencie Koszt dostawy. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
  2. Sklep ma prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, do wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych produktów, do wprowadzania, odwoływania i modyfikowania zasad promocji. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  3. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć chyba, że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość. Warunki oferty promocyjnej zostaną umieszczone na stronie internetowej Sklepu.

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie przez stronę internetową sklepu: pelo-sklep.pl.
  2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie “formularza zamówienia”, znajdującego się na stronie internetowej sklepu oraz zaakceptowanie Regulaminu.
  3. Sprzedaż będzie dokonywana na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu składania zamówienia.
  4. Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzyma automatyczną informację zwrotną, potwierdzającą przyjęcie zamówienia i przekazanie go do realizacji.
  5. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.
  6. Zamówienie wiąże Kupującego jako oferta od jego złożenia, jeżeli:
    – wypełnił zgodnie z pouczeniem wszystkie pola oznaczone jako niezbędne do
    wypełnienia i wysłał zamówienie do realizacji zgodnie z procedurą na
    stronie internetowej sklepu oraz
    – zaakceptował warunki Regulaminu zgodnie z informacją zawartą w
    rejestracji zamówienia oraz
    – Sklep niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia dokonał jego rejestracji i
    potwierdził jego otrzymanie.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy lub anulowania realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał
    zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość. O odmowie lub anulowaniu realizacji zamówienia klient zostanie powiadomiony na adres mailowy, z którego złożył zamówienie.
  8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub jesteśmy w stanie ten towar uszyć ,jako ,że jesteśmy producentem w większości oferowanego towaru.  W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Sklep wyśle do Klienta wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta, bądź skontaktuje się telefonicznie z prośbą o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.
  9. Sklep pelo-sklep.pl uznaje za wiążące podanie przez Klienta adresu dostawy, pod który ma zostać wysłana paczka, na etapie składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany adresu dostawy na prośbę Klienta, do momentu kiedy przesyłka jest jeszcze w sklepie. Po przejęciu przesyłki przez kuriera, nie ma możliwości zmiany adresu
  10. W przypadku podania przez Klienta nieprawidłowego adresu dostawy oraz odebrania przesyłki przez odbiorcę pod wskazanym adresem przesyłkę uważa się za doręczoną prawidłowo. W przypadku nie doręczenia przesyłki z przyczyn niezawinionych przez Sprzedającego i zwrotu jej do nadawcy, koszt powtórnego nadania zamówionego towaru wynosi podwójny koszt danego sposobu dostawy ,za każdą paczkę. Jest to koszt ponoszony przez Sklep,
    na który składają się: koszt przesyłki zwrotnej oraz koszt kolejnego

Formy Płatności:

Płatność za zamówiony towar następuje jako:

– przedpłata przez: Przelewy24

– przelewem na rachunek bankowy pelo-sklep.pl

– przelew BLIK na telefon nr. 512 440 400

  • PPHU HURT-DETAL KACPER Ewa Moskal
  • Bank Ing 93 1050 1070 1000 0091 3811 8469
  • IBAN PL 93 1050 1070 1000 0091 3811 8469 
  • Kod BIC SWIFT INGBPLPW

lub w formie przelewu online, kartą płatniczą bądź za pobraniem przy odbiorze towaru. Za datę zapłaty w przypadku przelewu uważa się datę uznania rachunku Sprzedającego.

Operatorem kart płatniczych jest Przelewy24.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w dni robocze, odpowiednio do wybranej przez Kupującego formy płatności:
    a) płatne przy odbiorze – w kolejny dzień roboczy po złożeniu zamówienia,
    b) przelewem online lub kartą płatniczą – w kolejny dzień roboczy po
    złożeniu zamówienia,
    c) przelewem w formie przedpłaty – po zaksięgowaniu kwoty należności za
    zamówiony towar
  2. Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju, za pośrednictwem przewoźnika wybranego przez Kupującego.
  3. O etapach realizacji zamówienia Kupujący będzie na bieżąco informowany mailowo na adres podany przez niego podczas składania zamówienia.
  4. Za datę zrealizowania zamówienia uważa się datę jego przekazania przewoźnikowi.
  5. Treść ust.4 nie ma zastosowania do konsumentów.
  6. Kupujący ma obowiązek sprawdzić stan towaru przy jego odbiorze od przewoźnika pod kątem ustalenia, czy nie jest uszkodzony.
  7. Zamówienie realizowane jest tak szybko jak to możliwe ,najczęściej 1-3 dni .
  8. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych,o wszelkich opóźnieniach kupujący zostanie poinformowany.
  9. W przypadku, gdy Kupującym jest konsument, wraz z towarem otrzymuje on pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, określające datę, rodzaj, przedmiot oraz cenę.

KOSZTY PRZESYŁKI TOWARU

  1. Koszty przesyłki Towaru i inne koszty zaakceptowane w formularzu zamówienia ponosi Kupujący.
  2. Koszty przesyłki Towaru i inne koszty zostaną wskazane na formularzu zamówienia i doliczone do płatności Kupującego za Towar.
  3. Informacje o kosztach dostawy dostępne są na stronie pelo-sklep.pl
    w zakładce „Dostawa i płatność”.

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Kupujący ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi – Towar wadliwy, nie zgodny z umową.
  2. W przypadku ewentualnych reklamacji, zgłoszeń reklamacyjnych dokonuje się na adres e-mail: peloszczyrk@gmail.com, w temacie wpisując REKLAMACJA, bądź pisemnie, na adres :

PPHU Hurt-Detal KACPER Ewa Moskal, 43-370 Szczyrk, Ul. Olimpijska 18

Do wysyłanego zgłoszenia należy załączyć wypełniony formularz reklamacyjny . W formularzu należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, dowód zakupu paragon oraz opisać przedmiot reklamacji ,wadę towaru ,w jakich okolicznościach została stwierdzona i kiedy. Należy podać też preferowany sposób rozwiązania reklamacji. Do wydania decyzji reklamacyjne ,niezbędne jest odesłanie towaru do weryfikacji wraz z wypełnionym formularzem ,na powyższy adres.

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego, w którym opisano rodzaj uszkodzeń. Dokument powinien być opatrzony podpisem i pieczątką kuriera oraz powinien zawierać czytelne informacje pozwalające na kontakt z nim. Zapis nie dotyczy Kupującego będącego Konsumentem.
  2. Jeśli Kupujący będący Konsumentem zauważy, w chwili odbioru przesyłki, że paczka posiada uszkodzenia, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera.
  3. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć odpowiednio zabezpieczony i zapakowany reklamowany towar na adres Sklepu: PPHU Hurt-Detal  KACPER Olimpijska 18, 43-370 Szczyrk.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru przez Sklep.
  5. Koszty nieuzasadnionej reklamacji ponosi Kupujący. Rekomendujemy wysyłkę w trybie ekonomicznym.
  6. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo./Dotyczy zakupów dokonanych na fakturę ,przez przedsiębiorców ,a ich zakup ma charakter zawodowy i jest ściśle związany z prowadzoną działalnością./
  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru przez Sklep.
  8. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zwraca pieniądze klientowi na wskazany przez niego numer rachunku bankowego w ciągu 14 dni.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1 . Kupujący, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znaków używania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Towar należy odesłać w stanie niezmienionym ,starannie zapakowany, za zwracany towar odpowiada kupujący. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze zwracanym towarem należy przesłać na adres sklepu: PPHU Hurt-Detal KACPER Olimpijska 18, 43-370 Szczyrk ,DOCHOWUJĄC TERMINU 14 dni od dnia otrzymania towaru lub najpierw wysłać oświadczenie elektronicznie na adres e-mail: peloszczyrk@gmail.com ,a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Kupujący otrzymuje zwrot środków za odesłany towar niezwłocznie, do 14 dni od otrzymania oświadczenia ,mamy prawo wstrzymać się z wypłatą środków do czasu otrzymania zwrotu towaru i jego weryfikacją.

  1. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają po za niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, oraz w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania .
  2. Artykuły Higieniczne ze względu na higienę i ochronę zdrowia nie podlegają zwrotowi.
  3. Po otrzymaniu produktu, KUPUJĄCY, może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonalność. Konsument może przymierzyć towar, lecz nie może go nosić, używać. Towar należy przymierzać jeśli jest taka potrzeba na psa czystego, tak aby nie został ubrudzony, poplamiony, ośliniony, a po przymierzeniu dokładnie oczyścić z sierści czy włosów. Przymierzanie majtek przez suczkę która jest w trakcie cieczki, jest NIEDOPUSZCZALNE, ze względów higienicznych i możliwości pobrudzenia towaru.
  4. Zwrotowi nie podlega Rzecz wyprodukowana na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych, towar personalizowany .
  5. Wzór formularza odstąpienia jest dostępny tutaj: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy zawartej-na-odleglosc.html
  6. Zwrotu odpowiednio zabezpieczonego i zapakowanego towaru należy dokonać w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na adres Sklepu, o którym mowa w pkt.1.
  7. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
  8. Sklep zwraca Kupującemu cenę towaru i koszt przesyłki od Sprzedawcy do Kupującego, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia oświadczenia odstąpienia od umowy nie wcześniej niż po otrzymaniu towaru do Zwrot kosztu wysyłki następuje w wysokości najniższego oferowanego w naszym sklepie sposobu dostawy.
  9. Zwrot środków nastąpi przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek

Dodatkowe informacje

  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności
    gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach
    konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.
  • Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do

POZOSTAŁE

  1. Dane osobowe Kupującego podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego pelo-sklep.pl: oraz zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /t.j. Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm./
  2. Kupujący może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez Sklep w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od właściciela Sklepu za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty.
  3. Kupujący wyraża zgodę na przetworzenie swoich danych dla potrzeb realizacji zamówienia.
  4. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych jest dobrowolne. Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowych będą rozstrzygane na drodze
  5. W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej spory będą rozstrzygane przez stosowny Sąd. Sądem właściwym dla rozpatrywania spraw wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu, a w przypadku gdy stroną transakcji jest konsument, także sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z 23.04. 1964 r. Kodeks cywilny ( tj. Dz.U.2014 poz.121), ustawy z 30.06.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827) oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  7. Wszystkie fotografie, design, rysunki, ikony, opisy i inne informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu są chronione prawami autorskimi. Wszelkie kopiowanie ich w całości lub w częściach, wykorzystywanie bez pisemnej zgody sprzedającego jest zabronione. Nazwy, znaki graficzne i towarowe oferowanych towarów firmowych są własnością pelo-sklep.pl, natomiast pozostałych produktów są własnością ich producentów i są wykorzystywane tylko w celach informacyjnych.